با بچه ها....
معمار کویر
معماری گمشده این عصر است ...دریابش...

داشتیم می رفتیم طرف سرویسا و همین طور با آقای ... دعوا می کردیم که چرا بی خبر کلاس دوشنبه رو برگذار کردید.فردا کلی کار داریم و باید مکعب هم بسازیم ...یه دفعه آقای ..... محض دلداری گفتن خب حالا مکعبا رو میایم توی این گالریا می سازیم!!!! قابل توجه دوستان که منظور از گالری همون اتلیه ی خودمونه!!!

سر کلاس درک و بیان محیط بودیم که استاد به یکی از خانوما گفتن کارتون رو توضیح بدید .اولین عکس رو می خواستن توضیح بدن.گفتن:این خطوط منحنی می تونه نشانه ی عدم تمرکز برای کشیدن خط و همچنین انعطاف و شلوغیست.اگه این طرح رو بخوایم توی آشپزخونه روی نمای pdfبذاریم...!!!!!یکی گفت:منظورتون mdf بود؟

سرکلاس زبان بودیم .استاد داشتن حضور غیاب می کردن .رسید به اسم خانوم... .ایشون هم که گرم صحبت با دوستشون بودن یه دفعه دستشون رو بالا کردن و گفتن:absent?!!!!

اولین جلسه ی بیان معماری  بود که استاد داشت می گفت چند تا مکعب در اندازه های 10 20 30 40 درست کنید.همین طور داشتن توضیح می دادن که یه نفر گفت :ما که سه تا اندازه بیشتر نداریم...طول عرض ارتفاع!!!



نظرات شما عزیزان:

alireza
ساعت1:19---14 آبان 1390
منم موافقم حالا با خانم ها که خوب صحبت می کنید ولی یه حسی بهم می گه پسر ها رو از بالا نگا میکنید.؟!پاسخ:نمی دونم از چه لحاظ؟

MEHRNOOSH
ساعت2:21---12 آبان 1390
به نظرم خوبه که سوتی های بچه هارو بنویسیم ولی بچه های باجنبه رو.مطمئنا کسایی هستن که دوس ندارن سوتی هاشون نوشته بشه.این طوری تو کلاس یه جو دشمنی به وجود میاد.من شخصا مشکلی ندارم ولی با هماهنگی خودم.

راستی یه انتقاد از خانم مدیر داشتم

این که لطفا به نظرات اهمیت بدید اگر نه چرا نظر میخایدپاسخ:چشم حتما من توی کلاس گفتم سوتی ها رو می نویسم راضی باشید.بچه ها سر بزنند هرکی دوست نداشت بگه تا من سوتیش رو نذارم....خوشحالم که اومدین و دارید اشکالای کارم رو می گیرید...حتما رسیدگی می کنم...:-)

alireza
ساعت22:28---27 مهر 1390
jadid nadarid?
پاسخ:نه چند روزه تو خط بچه ها نیستم.


faeze hozhabri
ساعت0:58---23 مهر 1390
بابا اقای افخمی دوتاش سووتیه خوده نویسنده سووتیهاست........پاسخ:متنم مکنم سوتی هم مدم.می تنی بکن!!!

Alireza
ساعت1:35---22 مهر 1390
وای حالا که تو عمق مطلب رفتم میبینم بابا شما نکنه recorder ی چیزی اوردین

خداییش یاد ادم نمی مونه

فقط اگه میشه بگید سوتی pdf مال کدوم یکی از خانوما بود ؟

1-اولی

2-دومی


پاسخ:تو کلاس می گم...
پاسخ:برادر زیاد تو عمق کارای من نرو گیر می کنی نمی تونی بیای بیرون.اون وقت واویلاست!!!


Alireza
ساعت1:24---22 مهر 1390
من که این سایتو خیلی متفاوت تر از دیگران میبینم بازم اگه یک چند تا از این ترم بالایی های اشنا رو وارد کنیم خوبه نه خیلیا هر چی باشه اونا با تجربه ترن.

Alireza
ساعت1:19---22 مهر 1390
راستش من این سایتو خیلی متفاوت تر از دیگران میبینم ولی باید یک چند تا از این سال بالایی ها هم توش بیاریم من یکی شونو با حمید میشناسم خوبه هر چی باشه اونا با تجربه ترنپاسخ:منم چند تا می شناسم.ولی بیاریمشون که چی؟

Alireza Afkhamy
ساعت0:02---22 مهر 1390
به نظر من که خیلی باحاله واقعاً عالــــــــــیه!

خیلی جالبه وقتی خاطرات شیرین هفته رو مرور کنی .

نه لطفا برش ندارید

زاستی یه نظر خیلی خوبم برای همه هم کلاسی ها دارم:

برید از معلمای سال سومتون یه خبر بگیرید (تو دبیرستان باشه)و مخصوصاً اگه سر کلاس درسشون مزاحمشون بشی من که رفتم خیلی لذت بخش بود
پاسخ:آورین دانش آموز خوب


faeze hozhabri
ساعت1:46---21 مهر 1390
سلام خدمت هم کلاسیهای محترم. به نظر من اگه بقیه دوست ندارن سوتی ها نوشته بشه این کارو نکنیم بهتره... بالاخره انسان جایزالخطاست

faeze hozhabri
ساعت1:24---21 مهر 1390
salam be hamkelasihaie mohtaram. man nazaram ine age digaran dust beshe in karo nakonim behtare........... belakhare ensan jaiezolkhatast......nadaran sutihashun tu weblog neveshteپاسخ:,ببین دوست عزیز و محترم همش که جو معماری حال نمی ده یکم هم شوخی عیبی نداره...سوتیه دیگه همه از این جور سوتی ها دارن همه با هم می خندیم.اگر هم با جنبه باشیم نه بهمون بر می خوره نه اینکه شخصیتمون زیر سوال میره... خانوم هژبری!دوتا رفیقم ای کارات چیه؟؟؟؟

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:









تاريخ : دو شنبه 18 مهر 1390برچسب:سوتیهای ما,,,,,
ارسال توسط آتنا